donderdag 17 februari 2011

Een week na tandvleestransplantatie deel I

We zijn nu een goeie week verder na de tandvleestransplantatie en alles ziet er prima uit. Het is al mooi genezen en ik mag ook terug 'normaal' eten. Ik mag wel geen harde dingen eten waarop je lang moet kauwen, en ook geen dingen afscheuren met m'n tanden, zoals bv. een kippenbout. Voor de rest valt alles best mee! Heel voorzichtig poetsen natuurlijk, maar van zwelling of pijn heb ik absoluut geen last.

De foto in mijn vorig bericht ziet er erg uit, maar een week later is er al niet meer veel van te zien. De draadjes zijn ook al verwijderd en het vlees is mooi ontzwollen...

Niets dan lof over de parodontoloog!

Over 2 weken moet ik terug op controle en wordt de behandeling van de rechterzijde van mijn onderkaak besproken.

1 opmerking:

  1. graag zou ik nog eens een nieuwe foto zien van hoe het er nu uitziet. Had jij vroeger al problemen met teruggetrokken tandvlees dat gewoon verslechterd is door de orthodontie of is het pas toen begonnen?

    op je post van 14 juli staan er twee foto's, op de ene heb je zwarte driehoekjes tussen de tanden en de andere niet? Is dat van een andere tijdsperiode ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen